8 Aralık 2010 Çarşamba

kızlık bozma

selam ben murat izmirde yaşıyorum 168 boy 55 kilo dayım zayıfım ama atletik bir vucudum var siyah saç kahve gözlere sahibim yakışıklı değilim ama çirkinde değilim buradaki hikayelerin bir çoğunu okudum ama ensest ilişkileri çok çirkin ve iğrenç bulduğumu söylemek isterim bir insan annesiyle kızkardeşiyle ablasıyla teyzesiyle yengesiyle nasıl ilişkiye girer üstüne üstlük hamile bırakıyor bir de tam tersi durumlar var anne oğluyla abla erkek kardeşiyle kız abisiyle baba kızıyla,bilmiyorum ama sonderece utanç verici bir durum bu gibi duruma söylenebilecek en ağır kelime nedir onuda bilmiyorum. Birde insanların ilişkiye girdiği kişilere verdiği gizlilik sözleri. Anlaşılan o ki kimse verdiği sözde durmuyor verdikleri sözün yükünü taşıyamıyorlar. sözünün ağırlığı sizi eziyorsa söz vermeyin tutamıyacaksanız bu tür girişimlerde bulunmayın.

ben son bu konuda kendime güvenirim bazı konularda asi biriyimdir ama son derece anlayışlı dinlemesini bilen bir karaktere sahibim bayanlara özel ilişki de benle olmak isteyenlere güvencemdir. msn adresim bu aralar çalışmıyorum gündüz yazışıp buluşabiliriz kimsenin benden yana tereddüt etmesini istemem bekliyorum evli hanımlarla eşlerini izni ile ilişkiyi kabul ederim aldatmalara ve aldatılmalara şiddetle karşıyım umuyorumki sayın editörüm bu yazımı yayınlamakla bana yardımcı olur teşekkürler şimdiden.

0 Yorum:

Yorum Gönder

Kaydol: Kayıt Yorumları [Atom]

<< Ana Sayfa