12 Aralık 2010 Pazar

sex izle

Ben 41 yaşında eşinden ayrılalı 3 yıl olmuş 185 boyunda esmer biriyim uzun zaman dır ilgimi çeken formlara girer sohbet arkadaşları endir sohbet ederim kimi kız kimi çift olmak üzere baya bir sohbet arkadaşım var.
Yine günlerden bir gün nette formda bir çift olduğunu yazmış profille tanıştım genelde nette kimse gerçek adını yazmaz ismim Emir arkadaşın ismi ise Tolga tanıştık aslında evli olduğunu eşiyle de mutlu oldukları ama değişik Fantezilerini olduğunu falan anlattı bu arada ben daha rahat görüşebiliriz diye kendisine msn adresimi love-69 windowslive com verdim kırmadı ekledi uzun süre sohbet etik ben kendisine fantezi lerimi oda bana kendisinin ve eşinin kileri anlatı yordu ortak bir fantezimiz olduğunu keşfettik ve üzerinde değişik anlatımlarda bulunmaya başladık bu konuşmalarımız nerdeyse 1 aya yakın devam etti o bir dış ticaret danışmanı bense mali müşavir olduğumuz için ortak noktalarımız fazlasıyla vardı gündüzleri fırsat buldukça konuşmalarımız devam ediyordu bir gün gel bu fanteziyi yaşayalım dedi kabul ettim bana sen tv tamircisisin yarın saat 11-45 de bizim evde ol tv tamir edeceksin ben tv tamirin den anlamam iyice bozmayayım bir şey yapmana gerek yok ben ayarlarım dedi ve akşamüzeri bulup evinin yerini öğendim ertesi gün daha önceden resimlerinden tanıdığım ama birebir hiç görmediğim eşiyle tanışacaktım yeterince heyecanlıydım saatler geçmek bilmiyor du sabah saat 10 civarı msn de tekrar görüştük tv tamiri için eşinin aradığını dolayısıyla gidebileceğimi bildirdi bende fazla vakit kaybetmeden evden arabaya koyduğum uyduruk bir alet çantasıyla saat 11-45 de apıyı çaldım üzerinde hoş bir sabahlıkla kapıyı eşi açtı bende tv için geldiğimi ifade ettim ama heryerim titriyor heyecanlanıyordum neler olacağını merak ediyor ya ters tepki verirse diye de endişeleniyordum buyur etti tv odasına gösterdi ben tv ile ilgileniyor gibi yaparken oda üstünü değiştirmek üzere gitti arkam dönük bir halde tv nin kumandasına basıp sanki bir şeyler yapıyor muş gibi arkasını oynuyor vakit kazanıyordum arkamdan bir ses nesi var diye sorduğun da başımı çevirip muhteşem bir güzellikle karşılaştım Üstüne askılı bir tşort altına mini bir etek giymiş bir halde karşımda duruyordu biraz uzun sürebilir ama burada halledebileceğimiz bir şey diye cevap verdim iyice bozulmasın da diye cevapladı bende bozulmaz diye ekledim bu arada bir yandan tv ile ilgileniyor biryandan ordan buradan sohbet etmeye kaynaşmaya çalışıyordum çay demlediğini kendisinin de daha yeni kahvaltı yaptığını cay içmek isteyip istemediğimi sordu bende sizin gibi güzel bir hanımın teklifini geri çevirmek mümkün mü diye cevapladım hafiften bir gülümsemeyle odadan çay almaya gitti birer bardak çay ve kurabiyeyle geri geldi bende o gelene kadar eşinin çıkardığı kabloyu yerine takıp tv ayarlama faslına geçmiştim fırsattan istifade edip tv nin düzeldiğini görünce sevindi bir elimde kumanda kanalları geziyor sözde ayar yapıyordum cayları alıp karşılıklı oturduk sohbete biraz daha koyu devam etmeye başladık ben kendisinin çok çekici ve baş döndüren bir fiziği olduğunu ifade ettim oda yalan söylüyorsun iltifat ediyorsun diye karşılık verdi ciddi olduğumu ilk gördüğüm andan itibaren kendisini arzuladığımı ifade ettim bu arada dışarıdan tıkıtılar geldi bir ses duyup duymadığımı sordu bende yok duymadım sana öyle gelmiş olabilir beklide sohbetimi sevmedin onun için mazeret arıyorsun dedim oda çok hoşlandığını ve ilk defa birinin bu kadar açık bir dille beni arzuladığını söylemesinin hoşuna gittiğini ifade etti bende sizi arzulamayacak bir erkek erkek değildir diye iltifat ettim hoşuna gitti beklememi hemen geleceğini ifade etti ben merakla neler olacak diye beklerken belki 5 dakika geçti gelmeyecek diye ümitsizliğe kapılmaya başlamıştım ki üzerinde hoş trans paran bir gecelikle yanıma geldi hiçbir şey konuşmadan dudaklarıma yöneldi bende ona bir müddet öpüştük ben bu arada elimle her yerini okşuyor azdırmaya çalışıyordum oda pantolonun üstünden aletimi sıkıyor okşuyor beni soymaya başladı bende yardım ettim oda soyun du tamamen karşım da duran Afrodit i aratmayacak bir güzellik ve manzara vardı hemen göğüs uçlarını emmeye hafif hafif ısırmaya başladım 69 severmisin diye mırıldandım evet dedi yerde 69 olmuştuk amının derinliklerine dilimi sokuyor ıslanan amını yalıyordum oda beni artık yeter sik beni aşkım demeyle başalamıştı bense onu bu şekilde boşaltmak istiyor devam ediyor kalkmasına müsaade etmiyordum kapıda çırıl çıplak duran ve bizi izleyen eşini hiç görmüyordum bile bir müddet sonra kasılarak boşaldı bacaklarıyla kafamı öylesine sıkıyordu ki bende can kalmadı acı zevk bir arada halen yüzüme boşalan sularla birlikte yalamaya çalışıyordum ve bende patlamak üzereydim uyardım ağzıma patla ilk olacak ama onun hisetmek istiyorum demesiyle patladım birdaha kasıldı bende can kalmamış bir halde yerde yatıyordum bir müddet daha emdi yaladı banyoya gitmek için kalktı ben yüzünü yıkar gelir diye bekliyordum aradan 5 dk geçti gelen olmayınca toparlanıp banyoya gittim merakta etmiştim ban yo kapısı tam kapalı değil içerden sesler ohlar geliyordu kapıyı açıp içeri baktım karı koca sikişiyorlardı pardon dedim geri dönerken sende gel dediler her ikisi birden girdim içeri seslenmeden izlemeye başladım bu arada sikime elini uzatıp gel buraya öyle durma dedi ve azgına aldı hafif kalkmış olan sikimi emmeye başaladı eşinin boşaldığını gördüm ama kadın halen boşalmamıştı eşi parmağıyla boşaltmak için uğraşırken bir yandan da memelerini sıkıyor okşuyordum öyle olmaz diye eşine seslendi bana işaretle geç dedi bende arkasına geçip girdim birkaç git ğel den sonra amın daki kasılmaları hissetmeye başladım boşalmak üzereydi hızlandım çığlıklar atıyor eşi duyan olacak diye azgını kapamaya çalışıyordu patladı ama ben patlamamıştım dilerse çıkabileceğimi acı çekmemsini söyledim oda olmaz arkama gir dedi ama arkası daracık girmiyordu tükürükledim olmadı tekrar amına sürtmeye arkasını parmaklamaya devam ettim ama ayakta zor duruyordu yatak odasına gidelim dedim kabul ettiler birlikte odaya gittik ağzına aldı tekrar emmeye başladı ben patladım ve yığıldım hepimiz yatıyor ses çıkarmıyorduk bir müddet öylece kaldık İlk ses tolgadan çıktı nasıl sürpriz imi beğendin mi eşi sen mi ayarladın bunu diye sordu evet dedi ya kabul etmeseydim ben seni bilirim senin için güzel bir yarak olsun atlarsın üstüne dedi gülüştüler bu arada olan biteni hem bana hem eşine anlatmaya başladı tıkırtılar geldiğin bizi dinlediğini eşinin yatak odasına geldiği anda devam etmesini istediğini örgendim biz sevişirken 31 çektiğini izlemekten hoşlandığı nıda şimdi arada bir çağırılar birlikte oluruz şimdiki fantezi si ise eşinin arkadaşı olan dul bir hanımla 4 lü yapmak bakalım neler olacak

Etiketler: , , , ,

0 Yorum:

Yorum Gönder

Kaydol: Kayıt Yorumları [Atom]

<< Ana Sayfa